Bloggkommentarer

Jag har kollat med vår IT-avdelning och det fanns en teknisk spärr mot fler än 10 kommentarer, en spärr som nu är borttagen.

One thought on “Bloggkommentarer

  1. marianne hugo

    Hej!
    Jag är en glad pensionerad lärarutbildare som läser digital bildbehandling 7.5 poäng, av rent intresse och för nöjes skull.
    Undervisningen är extremt pedagogiskt upplagd, med kunniga och entusiastiska lärare som gillar sin kurs och sitt ämne.
    det sprider sig naturligtvis bland bildintresserade och fler vill gå kursen.
    Upplägget passar även nybörjare och lite datorovana som jag genom att lektioner och instruktioner finns tillgängliga för repetition hela tiden. Jag antar att mina duktigare kurskamrater hoppar över det de redan kan, medan jag får öva om och om igen.
    Jag skulle med glädje betala för kursen, men nu är jag lyckligt lottad svensk student som har gratis utbildning.
    Sök själv och kolla, du kommer inte bli besviken!
    marianne

Kommentera

